tag:blogger.com,1999:blog-24192972.post2451194604011642486..comments2023-07-08T12:39:19.914+02:00Comments on Jan Kaldenbach: Maak het verschil (ding 6 & 7)Jan Kaldenbachhttp://www.blogger.com/profile/06486845390303610750noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-24192972.post-67257351221172782252009-10-05T21:01:21.348+02:002009-10-05T21:01:21.348+02:00Je kan wel merken dat je van Innovatie en Ontwikke...Je kan wel merken dat je van Innovatie en Ontwikkeling bent, leuke ideeën. Ik zal ze verzamelen!classy poof!!https://www.blogger.com/profile/05674642836523979912noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-24192972.post-85925993030379328392009-10-02T15:28:38.630+02:002009-10-02T15:28:38.630+02:00En daarbij, goede suggesties over het inzitten van...En daarbij, goede suggesties over het inzitten van fotomateriaal. Ken je het Flickr project <a href="http://www.flickr.com/commons" rel="nofollow">The Commons</a>?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17697500584086494123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-24192972.post-89334782274118048282009-10-02T15:25:33.052+02:002009-10-02T15:25:33.052+02:00Absoluut een mooie uitspraak. In een andere (en ve...Absoluut een mooie uitspraak. In een andere (en vele) bibliotheek ging de discussie het tijdens de eindsessie vooral over de bereidheid tot delen en meedoen. "Thuis niet, misschien op het werk wel. Maar we hebben zo druk en de klanten aan de balie komen toch nog steeds... En ons publiek is toch niet met dit soort dingen bezig?" Terecht werd door de enkeling die wel bereid was te delen de vraag gesteld waar dat dan aan lag, dat onze beroepsgroep zo slecht bereid was deel te nemen aan de 2.0 ontwikkelingen. Is het omdat wij uit een traditie komen waarbij je je vooral druk maakt binnen je eigen muren, waar mensen naartoe komen om jou een vraag te stellen? De succesvolle bedrijven van dit moment bestonden 10 jaar geleden nog niet en zijn niet belast met stenen gebouwen waar je moet ploeteren om je fysieke klanten te helpen. En misschien moeten we leren radicale keuzes te maken, en de digitale klant serieus te nemen. Je maatschappelijke rol gaan vertalen naar het digitale domein en daar een actieve rol te gaan spelen.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17697500584086494123noreply@blogger.com